שבת תרגול עם חכמת ההזדקנות ומשיב נפש - חכמת ההזדקנות

שבת תרגול עם חכמת ההזדקנות ומשיב נפש

חכמת ההזדקנות ביחד עם משיב נפש, מזמינים אתכם ליום תרגול במשיב נפש ביישוב הקהילתי כליל.

כל התופעות משתנות וחולפות, נגלות ונעלמות. גם הגוף נולד, חי ומת. וכך אנו פוגשים תחלואה, הזדקנות, ומוות כתהליך טבעי. ביום תרגול זה אנחנו מזמנים להתבונן בחוויות ההזדקנות בלב חומל, סקרן ואמיץ.

במהלך היום נתרגל תשומת לב,
נלמד איך להיות עם כל מה שפוגש אותנו.

בהנחיית:

ד"ר סטיבן פולדר, הוא ממובילי התרגול הבודהיסטי בישראל, המייסד ומורה הבכיר של "עמותת תובנה". מעורבותו במדיטציית מיינדפולנס ומדיטציית ויפאסנה החלה בשנת 1975, מאז בילה שנים רבות בהודו וקיבל הדרכתם של מורים שונים מבורמה, הודו והמערב.
כיום הוא מתגורר בכליל, כפר אקולוגי גלילי שבהקמתו לקח חלק, נשוי ולו ילדים ונכדים.

רני עובדיה, מתרגלת, מורת דהרמה, ופסיכולוגית קלינית. סבתא ל-3 נכדים. חברה בארגון "עומדים ביחד". תומכת ב'תנועה לאיכות השלטון בישראל'. קנאית לזכויות אדם וכבודו ביחסי אדם-חברה, בכל הגילאים ובכל מדרגי האזרחות. לא מאמינה בהיות אדם נזר הבריאה, ודואגת לשלום כדור הארץ.

רחל שקדי, מלווה אנשים, קבוצות ומרצה במסגרת חכמת ההזדקנות מזה שנים. מלווה אנשים בסוף חייהם יותר מ 20 שנה. פסיכותרפיסטית גופנית, מדריכה קבוצות בדרך הנוכחות בארץ ובעולם. מתרגלת מדיטציה עצמית ואי- שניות עפ"י רוחו של רָאמָנה מהרישי. מדריכה דרך הנוכחות בארץ ובעולם.

זמן ומיקום:

תאריך: יום שבת ה- 8.6.24
שעה: 10:00-15:00
מיקום: משיב נפש, כליל, הגליל המערבי
עלות:
100 ש"ח

לכל שאלה מוזמנים לפנות לרחל שקדי 052-6108005 או במייל: wisdomofaging@gmail.com

 

התשלום למנחה הוא על בסיס דאנה- נתינה מתוך נדיבות ורוחב הלב. המשמעות היא שלא נדרש תשלום בסכום נקוב עבור ההשתתפות, אך המשתתפים והמשתתפות מוזמנים ומוזמנות לתת תמורה עבור ההנחיה והוצאות המקום המארח, כפי הרצון והיכולת, כתרגול של נתינה בלב פתוח וכיס נדיב.
*במידה ואין באפשרותכם לשלם את הסכום המלא, כתבו לנו וננסה לסייע במלגת השלמת תשלום או מלגה מלאה, על פי הצורך. מוזמנים לפנות אלינו באימייל: wisdomofaging@gmail.com

Image
  • Arrow בהנחיית סטיבן פולדר, רני עובדיה ורחל שקדי
  • Arrow יום שבת
  • Arrow 8.6.24
  • Arrow 10:00-15:00
  • Arrow משיב נפש, כליל

צרו איתנו קשר

השאירו הודעה


    דף חכמת ההזדקנות בפייסבוק instagram logo icon

    אנחנו גם ברשתות


    "להיות עם"- נפתחה ההרשמה לתכנית הכשרת המלווים המתנדבים החל מ-19.5.2024

    חזון "להיות עם" הוא להביא את חכמת ההזדקנות אל הזקנים בביתם, לפתוח לב ולאפשר תנועה מן המוכר אל המסתורין הטמון בתהליך ההזדקנות

    הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

    וקבלו את כל העדכונים


      דילוג לתוכן